true colours

hej! idag har vi (som ni kanske sett) varit ute och åkt skridskor! vi var inte särskilt många, man fick välja vad man ville göra, det fanns ett antal olika alternativ. bortsett från att mina fingrar och tår frös till is och att vi hade rätt tråkigt ett tag var det absolut en bra dag. imorgon slutar jag klockan två istället för halv fyra, ska bli jätteskönt! måste tyvärr jobba på hela veckan men ikväll tänker jag ha ledigt för att se på topmodel sverige och bara mysa, och passa på att äta lite goda saker, för imorrn är det kört! har dock godisförbud, hehe.

Kommentarer
Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

hoppas du har haft en bra alla hjärtans dag! ♥

2012-02-14 @ 20:34:44
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Cajsa Tapper - fotoblogg

sv: Ja då har du ändå tid kvar på dig! :) Jag säger inte att det är dåligt med medialinjen, man kan säkert lyckas! Men det är nog lite svårare att få jobb. Man kan ju plugga som du säger och bli jätteduktig, så får man kanske jobb ändå! :) om det är det enda du har just nu, klart att du ska satsa!! :D Om inte jag hade haft det som finns på mitt förstaval, hade jag inte heller haft en Plan B.

KRAM PÅ DIG!

2012-02-15 @ 21:10:30
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback