önskeinlägg - utveckling

<--- sommaren 2009   sommaren 2011 --->

<--- vintern 2010   vintern 2011 --->



<--- hösten 2010   våren 2011 --->
<--- vintern 2009   vintern 2012 --->

<--- vintern 2010    sommaren 2011 --->

<--- vintern 2010   vintern 2012 --->

 

Jag tycker att jag har utvecklats en hel del sedan jag började fotografera seriöst. Under året som gått har jag lärt mig väldigt mycket, och jag lär mig mer varje gång jag fotar och det bästa är ju att det är så otroligt kul. Det finns ingenting som går att jämnföra med känslan när man har tagit en bild som man är riktigt stolt över, när bläddrar igenom bilderna i kameran och tänker "wow, har jag tagit den där?" Eller när man kikar i sökaren och lyckas fånga precis det ögonblicket man velat åstadkomma. I början visste jag knappt (nu snackar jag om för ungefär 1 år sedan) var bländare, slutartid och exponering vad överhuvudtaget. Jag känner mig väldigt långt ifrån det jag var förut och det känns som att jag bara kan bli bättre. Jag har blivit helt annorlunda sedan jag började, jag ser världen ur ett helt annat perspektiv och känner mig mycket mer kreativ på alla sätt och vis. Vilken människa hade jag varit utan fotograferingen? Hur hade jag varit, bettett mig och kännt? Jag älskar att fotografera och jag planerar aldrig att sluta med det. Det är det roligaste som finns, det finns inget att ens jämnföra det med. Att fotografera är det absolut roligaste jag vet och det är det jag vill göra med mitt liv. Tänk att få jobba med det roligaste i hela världen...


Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-03-01 @ 09:46:10
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
Postat av: lovisa (foto)

kul att see! :)))



sv; Såklart du får! Jag har ju snott den av andra, haha! ;)



Föresten, har du inte fått mitt mejl om bilden jag skulle illustrera av? :/ Skulle vilja ha en ny typ lite längre ifrån och i färg.. om det går bra? :)

2012-03-01 @ 22:02:40
URL: http://lefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback