♥♥♥♥♥

idag är det alla ♥ dag och jag firar det här på bloggen med en liten bild som jag tog igår. fingrarna ser helt ihopsmälta ut, men det blev bara så. tro mig, det är inte dålig redigering! jag tycker det är grymt att den här dagen finns, det är så mysigt. fast det känns ändå lite överskattat till de som inte har nån att dela den med... tur att det finns andra som är ensamma också, det kan man tänka på. dessutom finns det ju olika sorters kärlek, till familj, släkt, vänner eller kanske ett husdjur. det behöver ju inte bara vara till pojkvän/flickvän. ha en trevlig alla ♥ dag nu allihopa, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper - fotoblogg

sv: men åh, ja du är inte ensam om det!!

(även fast det numera heter forever-alone-dagen, hahah) men iaf, det suger.

Hoppas du haft en bra dag ändå, själv ska jag trösta mig med ett vaniljhjärta! :)

kram

2012-02-14 @ 18:18:02
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback