We live on the northpole

Idag när jag kom hem gick jag ut och fotade lite bilder när jag smilade stort i min tjocktröja och min kanintoffsmössa. Allt detta i -18 grader bara för att visa er mitt fina tandstälningslösa leende. Det känns som att vi bor på nordpolen och tack vare det här isbjörnsklimatet måste jag varje morgon betala 24 kronor för att åka buss till skolan eftersom man dör om man går, håret fryser och man har risk att skjuta ut istappar om man nyser. Det finns iallafall något mysigt med denna rysskyla och det är självklart snön. Det är så, så fint. 
 
Tillbaka till tandställningen... Jag åkte till tandläkaren klockan halv tio imorse och kom ut därifrån strax före halv ett, dvs jag var i skolan i endast en timme idag. Jag har bara haft tandställning i tio månader nästan exakt och jag tyckte ändå att det var ganska jobbigt att ha skroten i munnen. Därför tycker jag riktigt synd om dem som måste ha sin i två hela år. Hur jobbigt måste inte det vara? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback