The islands

På bilden ser ni en skylt, som visar var Divi Resorts finns, den stod en bit ifrån området där golfbanan låg. Jag tyckte den var ganska cool faktiskt! 
 
Jag har inte skrivit några fler inlägg sedan jag kom hem, men jag har gjort massa annat. Jag har träffat mina kompisar och så har jag hållt på att fixa lite fotoböcker, en till mig och en till familjen. Och det tar tid vill jag lova!  Imorgon ska jag göra lite saker med familjen, eftersom vi gör det väldigt sällan. Nu när alla är lediga så passar det ju rätt bra också. Hörs senare med fler bilder och skrift från och om resan! 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar: Ska tipsa om det också, håll ut!

2012-12-30 @ 16:40:48
URL: http://lellesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback