HEMMA!

Hej igen! Nu är jag äntligen tillbaka efter ett två veckors långt uppehåll, jag var ju som sagt med min familj på semester på aruba. Vädret var varierande men mestadels bra. Det blev mest sol, bad och en del shopping för våran del. Det finns inte särskilt mycket att göra på aruba alls utom det. Vi åkte på jeepsafari där vi också snorklade, men inget mer än så. Landskapet i övrigt är som en öken ungefär...  Vi bodde på en anläggning som hette Divi Resorts och just hotellet vi bodde på hette Divi Aruba All Inclusive. Hotellen som var omkring 5 stycken utgjorde en stor och fin anläggning. Stränderna var jättevackra och vattnet kristallklart. Det allra, allra bästa med resan var ändå att man slapp tänka på någonting. Allting var bara så bra och man levde livet, det var så lätt allting, man behövde inte oroa sig eller stressa upp sig. Flygresan hem är dock en annan historia, 21 timmar på resande fot och det helt utan mat och riktigt jävla dåligt flygbolag. Trots det så var den här resan något utav det bästa jag upplevt i mina dagar och det är först nu efterråt man inser det. Jag skulle lätt kunna åka tillbaka nästa år igen. 
Le me på stranden i en glamourös pose! 

Kommentarer
Postat av: Olivia Magnusson

åh låter så underbart och galet härlig bild :D
kramis♥

2012-12-27 @ 10:17:08
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback