Sommarutmaningen - Sommar

Sommarutmaningen är en fotoutmaning mellan mig, Hanna och Emma. Varannan vecka lägger vi upp en bild med ett tema. 
 
Den här gången var temat sommar, och jag valde en bild jag tog hemma hos emma för ett tag sedan. jag tycker den passar in med sommaren för att det är alltid så mycket blommor och därmed fjärilar! känns som en lite för enkel anledning, men jag tyckte bilden var somrig helt enkelt! fokusen är ej perfekt, men jag tycker bilden är riktigt fin ändå.
 
Obs; från och med nästa vecka kommer vi börja med att lägga upp utmaningen varje vecka istället!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin bild! och min blomma haha :D får moa och jag vara med på sommar utmaningen? :)

2012-08-22 @ 21:13:00
URL: http://emmamoafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback