lördag

Bilderna är inte top-notch direkt, men de duger.
Idag har jag inte gjort mycket alls, jag är så trött nu för tiden... Låter som mormor nu, men jag är faktiskt skittrött hela tiden. Jag sov 11 timmar i natt, sen åkte jag och handlade med mamma, köpte en tidning, läste den, städade mitt rum, pysslade lite, förnyade mina spotifylistor nu och ligger jag i sängen och tittar på film med tända ljus. Börjar bli väldigt trött nu igen, filmen är nog snart slut också, precis som den här dagen. Godnatt!  

Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper

sv: Ja det är ett mysterium hur den har hamnat där, men det är troligen smuts som har kommit in på sensorn och jag måste nog lämna in den för rengöring. Som tur är syns den inte alltid, som ex. vid lågt bländartal. Tack för kritiken, den tar jag åt mig! :)

Ser ut som en riktigt härlig lördag du hade igår och jag har också samma röda nagellack på mina tår.
Kram på dig Fanny!! :D

2012-08-26 @ 20:00:22
URL: http://tappercajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback